timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.04.29. 14:24:05 (13704
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Azt meg ugye kételkedve fogadnánk... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (13702)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.04.29. 13:50:50 (13702
nálad nem tudom, de az enyémnél hőkamerával lehetett látni, hogy a turbinaház nyakánál a legforróbb, és ott, ahol a mérőperemem van, kb., pont annyi a hőmérséklet, mint a mociból kilépési pontnál, a turbó másik végén. a 60ezer km is igazolja a teóriát, nyomtam vele 260-at párszor, és akkor azért rendesen 920 fok volt az egt-n, a motornak meg semmi baja. ha az urbánlegend igaz lett volna, hogy minden turbó ejt 200 fokot, akkor az opel legyártotta az 1120 fokon üzembiztos motort. Széles vigyor  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!