timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.13. 19:32:11 (13775
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Nekem vannak ilyesmi toltolevegoim, intercooler nelkul... 
Re: (13771)
 ave
válasz erre 2009.05.13. 16:08:18 (13773
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez nagyon durvan magas.  Gondolom az IC szabadon kapja a menetszelet, ezt megnezted?
Ez hihetetlenul magas.   Mekkora az IC? 
Re: (13771)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.05.13. 15:14:45 (13771
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Van egy olyan problémám,hogy túl magas a beszívott levegő hőmérséklete nagy terhelésnél,sebességnél. pontosabban 120fok fölött van,ami a svéd szerint nagyon nem egézséges és ezért is nem teljesít olyan jól az autó,mint ahogy kéne. A lényeg hogy csak olyan 170km/h fölött kezd el felmenni,de akkor rohamosan kb 60-65fokról ameddig nyomom,csak kuszik fel és 122C volt a vége.
Az a fura,hogy tavaly nyáron voltam vele teljesítménymérésen és akkor 42C volt a max beszívott levegő a csőben,pedig kint is elég meleg volt az idő!
Télen ismételten mérés és akkor már 121fokot produkált úgy,hogy nem nagyon volt különösebb változás az autón! Egy-két cső lett kicserélve,szolenoid szelep..kb ennyi.
Most hogy szereztem egy OBD2-es csatit,meg szoftvert,most már én is ki tudom olvasni a dolgokat az ECU-ból és el tudom logolni. Hétvégén ment le vidékre és 160-170között mentem minimálisan,de 1x-2x 200 fölött is,sőt a 235km/h is megfutottam vele,ahol utólag kiderült,122fokos volt a szívócsőben a levegő Szomorú
A svéd azt mondta kapjam szét az IC rendszert,hogy nincs-e valahol valami gond..
Nektek van valami ötletetek,hogy miért csinálhatja ezt?? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!