timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.19. 12:29:15 (13823
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Neked amúgy mi van a mociban?csak chip?vagy csiga is? 
Re: (13819)
válasz erre 2009.05.19. 12:24:02 (13822
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hallo!
nem a 400 méteren kellen a Quattro, ott inkább egy sper kellene, az utcán venni több hasznát, de egyenlőre letettem róla, örült nagy szopás lenne aláfanrikolni, közben 1000szer meggondolnám magam, h minek kellett ez nekem.....úgyhiogy marad a front...esetleg egy sper, ah tudok vhonnan szerezni....
most nekem is csak 160-170, gyári az elektronika 1.1es a nyomás...nevetséges, kb 3 hát múlva lesz kész, nem akarok számokkal dobálozni, de jó lesz.....14.5 talán....160 körüli célvonali... 
Re: (13819)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.05.17. 15:36:41 (13819
Üdv!
Nem te írtad valamelyik fórumon, hogy 100 AAT alá szeretnél quattro hajtást?
Ha valóban így van, megkérdezhetem h miért? Gondolom, h a rajt miatt, de nekem a6 AEL quattrom van és rajt után csak hátrány...
Mondjuk nekem nincs kihegyezve a motor, kb.:190ló
Válaszodat előre is köszi
 
Re: (13704)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!