timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.29. 14:59:20 (14097
Felhasználói profil
10.72 @ 207
csak gyárit! 
Re: (14088)
válasz erre 2009.05.29. 14:24:27 (14095
Azokat az NGK-kat biztosan nem cserélném Splitfire-re. Az tényleg egy vicc. Mindennek van értelme, csak megfelelő háttérrel, meg természetesen kérdés az ár teljesítmény érték. Az 1.6 szívás ezért szívás...

http://www.prostreet.hu/magazine.php?Menu=6&Submenu=7&View=Detail&Article=6

Ezek a számok egy 2.2 12V (115LE) motorra vonatkoznak. 
Re: (14088)
 ave
válasz erre 2009.05.29. 10:37:12 (14090
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A Splitfire az marketing gyertya.
Ugyanakkor ez most erdekes eset, mert nem tobb penzert igernek tobb loerot, hanem olcsobban.
Artani nem arthat a Split sem, de jobb nem lesz tole, a tartossaga pedig meg nem biztos, hogy azonos az NGK-val.

Helyedben enbelevalot vennek, amit az Alfa eloir.  (vagy ekvivalenst a nagy nevektol)
 
Re: (14088)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 Kau
válasz erre 2009.05.29. 09:10:05 (14088
Sziasztok!
Gondoltam ez a legaktuálisabb hely, hogy megkérdezzem, mi a véleményetek a sportgyertyákról ill. van-e értelme a "sport gyújtókábelnek"? Vagy ez is olyan üzleti fogás. Lassan esedékes a gyertyacsere. Gyárilag NGK Platinum van benne. A TwinSpark motorokba 8 db kell. Egy szett NGK 40 ezer. Egy szett Splitfire pedig 30 ezer Ft. Természetesen minden eladó szerint jobb lesz Mosolyog De én inkább maradnék a tapasztalatoknál... 1.6-os, szívó motorról van szó, így mindenhol meg kéne fogni a lovakat Mosolyog  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!