timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.06.04. 09:27:51 (14144
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Szia GMalma,

Hasonló problémával közdöttem nem rég az Audinál, elmelegedett a beszívott oxigén + darabosan épült fel a teljesítmény, a hibát nálam a westgate okozta, nem zárt, nyitott megfelelően, amit az okozott hogy 1 vákuum csövemen volt 1 ici pici lyuk, cseréltük és OK lett a gép.
Ferodo betét beszerzésében lehet itt tudnak segíteni: www.fekaruhaz.hu
Nem ismerem őket, azt sem tudom müködik e még, csak láttam, hogy forgalmaznak Ferodo-t, talán a STARTAUTO a magyarországi importőre. 
Re: (14143)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.06.04. 08:47:51 (14143
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ugyan ott van ahol a gyári volt!,csak mivel ezt kifejezetten a nagy teljesítményre tervezték,sokkal nagyobb az áteresztőképessége,meg más anyagból is van,mint a gyári. Én azt olvastam,hogy 1 ilyen tuning intercooler kb 30-40fokkal hűvösebbre tud hűteni,nagy terhelésnél. Gondolom nem véletlen,hogy minden tuning autónál cserélik a coolert.. 
Re: (14138)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!