timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.10.09. 16:10:39 (14692
Dani, én az 1.7TD-vel 195/50-es gummával etetek 4.5-öt. De nem is nyomom neki ( max 100... ) 
Re: (14688)
válasz erre 2009.10.09. 16:04:43 (14691
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Füstcsavaron vissza....azért kormol mert nincsen elég levegő neki. a gyári nyomás a 0.6, vagy tedd 1.0 re akkor sem fog, de a fogyasztás csak akkor lesz kevesebb,ha a füstöt visszacsavarod, meg nem ütöd......
képes az 1.6td 6 literre, de nem kz adagolóval meg nagyobb csigával, hanem gyáriban.... 
Re: (14688)
válasz erre 2009.10.09. 16:01:02 (14689
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Meg azert csak kene ra vmi rendes interkula... Kacsint Széles vigyor  
Re: (14688)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.10.09. 15:49:38 (14688
Felhasználói profil
10.82 @ 211
Kösz a választ,mennyit kellene amugy fogyasszon egy ilyen kis 1.6 tádé? Mert nekem azt mondta a tulaj hogy 6 nál többet nem eszik akkor sem ha szurják neki,turbonyomás jelenleg csak 0.6 bar de kormol mint állat és 10körül eszik viszont nem megy mint állat. 
Re: (14673)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!