timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.11.03. 19:04:30 (14809
Felhasználói profil
18.20 @ 120
most nézem csak..ez is OETTINGER!!!?? szerintem... 
Re: (14805)
válasz erre 2009.11.03. 18:46:22 (14808
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Respect..nagyon szép Mosolyog Mosolyog Zokog  
Re: (14805)
válasz erre 2009.11.03. 14:21:49 (14807
Felhasználói profil
13.40 @ 166
meseszép!!
jól látom hogy maradt az egész k-jet? azt hittem a vems miatt elég sok minden kikerült?
hogy oldottátok meg a benzint? 
Re: (14805)
válasz erre 2009.11.03. 11:55:24 (14806
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hány paripa lehet ez?

Egy haver ismerősének van egy 1-es 1.8-as öttinger tuningos autója(igaz már csak romnak mondanám,letámasztva rohad vagy 5-6 éve),az ő állítása szerint 230-at ment a kocsi,mikor használta.Kicsit utánanéztem,és elvileg az 1800E  jelű 8V tuning motor 142 lovas volt.Nem lehetett szar akkoriban sem! Ezek szerint au 1.6 16v-t is ütötte,mert az "csak" 129 ló volt. 
Re: (14805)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.11.02. 22:30:58 (14805
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Csak nem bírom fel tenni. na talán most sikerült. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!