timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.20. 11:19:50 (15386
Felhasználói profil
11.64 @ 221

kiegészíteném annyival, hogy bő átmérőt tartva visszafolyó ágon, és szűkítőt!!! a befolyón.

ui: visszafolyó csak folyadékszint fölé kizárólag.
 
Re: (15383)
válasz erre 2010.01.20. 08:23:00 (15384
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az olajvisszafolyó mindig a szint fölé legyen bekötve!  A csőben csak esés lehet,emelkedés nem,és ha lehet,minél egyenesebb legyen a visszafolyó. Más esetben garantált a hiba! 
Re: (15383)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.01.19. 23:02:44 (15383
Felhasználói profil
12.49 @ 182
Köszi szépen!!
Hát nem tom!!Igazság szerint az agondom hogy a harmadik turbóm nyüvöm el 4 hónapon belül,de ilyen lófasz nyomáson 1,1-1,2 ,de eddig mondjuk úgy szereztem őket,hogy felújítottnak mondták  így meg úgy,most saját magam küldtem el felújítani úgyhogy most azzal nem lesz gond!! Csak néztem az autómon hogy nálam a karter aljába csatlakozik az olajvisszafolyó cső és gondoltam mivel oda megy, így az alján biztos áll az olaj,és lehet lerakódik kotu vagy mivel hogy felülröl megy bele az allján meg áll és így nagyon feltorlódik és vhol ki kell jöjjön ezért nyomja ki turbo mindig,de lehet hogy hülyeség!!!
Ja igen meg ez az olajvisszafolyó nem teljesen leejt hanem kicsi emelkedés van benne utána kezd lejteni ,de gondolom az nem annyira nagy gond! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!