timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.22. 11:01:46 (15409
Felhasználói profil
11.64 @ 221
eljátszottam a számod, beszélnünk kellene.
Szomorú  
Re: (15396)
válasz erre 2010.01.21. 15:09:52 (15400
nem volt fékrásegitő az autómban!

Ha tudom, hogy ekkorát lehet szivni, behúztam volna egy vákuumcsövet a kabinba, oszt menet közbe szopogattam volna.... Széles vigyor Spóroltam volna 50k-t.... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (15396)
válasz erre 2010.01.21. 14:23:56 (15397
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Akkor lehetsz a csajom... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (15396)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.01.21. 13:52:00 (15396
Felhasználói profil
12.06 @ 188
0,6-0,8 bar vákumot tuti lehet szívni, én is próbáltam már. Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (15395)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!