timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.23. 10:51:35 (15414
Felhasználói profil
11.64 @ 221
De azért érthető?
Amúgy meg ezt a -0,7-et többszöri beleszívással kb 3-4 szeri nekifutásra lehet előidézni.Úgy hogy az addig elért 1-2 tizedeket megtartva újra beleszívunk.
Ez azért lényeges, mert ezen rendszerek zöme e -0,7 körül üzemel kikoppantott állapotában.
Tehát ha nincs eszköz, akkor első körben lehet hiba keresési támpont. Mosolyog  
Re: (15412)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.22. 20:21:45 (15412
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hm, olvasd mar el a ket mondatot egymas mellett. Mosolyog

Te: 1 bar absz nyomásból ha kiszívtál volna 0,7-et, akkor 0,3 maradt volna

En: 0.3 bart sikerult kiszivni?

Tok ugyanazt a szohasznalatot hasznalod mint en, megis valamiert atforditod valamiert a szamokat. Mosolyog

Az vilagos, hogy helytelen igy, mert a nyomast nem lehet kiszivni, csak a levegot. 
Re: (15411)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!