timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.02.03. 07:55:31 (15460
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Normálisan húzd le nyomatékra, nem lesz vele gond rögzítő nélkül se. 
Re: (15455)
válasz erre 2010.02.02. 12:47:13 (15458
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, az átmenő csavar furatok esetében, egyszerűen rögzítőt használunk, amely eltömít.
Az ember azt hinné, hogy annak meghúzásakor nem szivároghat, más esetekben eszébe sem jut, hogy ott is ereszthet.
Bizonyos régebbi bmw modellek zsákfurattal bírnak a főtengely végén, azután meg évjáratfüggően de nem típusfüggően átmenőt használ.
Tehát azt akarom mondani, már beszoptam. Cartman  
Re: (15455)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.02.02. 09:39:43 (15455
Felhasználói profil
13.40 @ 166
olajteknő tömítés is cserélve lesz. lendkerék csavaroknál mi a teendő? csavarögzítő? vagy hogyan mennyek biztosra? köszönöm. 
Re: (15452)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!