timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.02.14. 13:10:11 (15490
Felhasználói profil
13.05 @ 186
csinálnak rengeteg helyen keményítést. nekem is keményített volt a 4g alatt. nem volt annyira gáz de egy normális gátlóval össze sem hasonlítható. most a 6g-m alatt Katona állítható magasságú+keménységű van, Koni rugókkal és sokkal stabilabb, nem pattog úgy el.
A bandázsról megoszlanak a vélemények. ez kb. olyan mint a hengerfej port. polírozzuk a csatornákat vagy ne....ezekről fórumokon hetekig ment a vita, ugyanúgy mint a bandázsról. Mosolyog

 
Re: (15488)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.02.14. 12:26:21 (15488
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én se akarom alacsonyan hagyni.
gyári lengéscsillapítók vannak, csak valami sport rugó van benne.
a sima civic és ivt spirálrugók között van különbség?
meg valami olyanra gondoltam hogy kb. gyári magasság, de sokkal keményebb futómű mint a gyári.
halottam olyat hogy a gyári lengéscsillapítókat felkeményítik. csak nem tudom hol...
vagy valami más ötlet, tipp? 
Re: (15486)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!