timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.02.20. 22:59:16 (15543
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azért annyira nem pici az a tfsi csiga.
Mentek már ilyennel 173as átlépőt negyeden egy golf 4-el. (Clausi) 
Re: (15539)
válasz erre 2010.02.20. 17:24:30 (15541
Felhasználói profil
18.20 @ 120
rákérdeztem 1 hét múlva lesz infó mert telel a csávó, de elvileg mennie kell mert azt mondták hogy anno a tiedből (k03) is volt ezer... majd dumálunk 
Re: (15539)
válasz erre 2010.02.20. 17:15:39 (15540
Felhasználói profil
18.20 @ 120
peersze, miden oks már nem rííí minden egyes fékezéskor... megprószálok direkt az s3-ra rákérdezni AHM-be ill. a beszállítómnál Mosolyog  
Re: (15539)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.02.20. 17:11:00 (15539
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ok!

Azzal csak az a baj,hogy elég kicsi nekem,kb 250 lovat tudhat. Az is valami,de ha már átfaragom a gépet,nem 50-60 lóért tenném.Mindegy,meglátjuk.

Kocsi jó lett? Szar azbesztmentes betétek szoktak szólni sajnos. 
Re: (15538)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!