timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.04.17. 11:57:33 (15773
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Fejből én sem tudom Mosolyog . Régebben írtam egy excelt, ami ezeket frankón kiszámolja. Sajnos a méretet nem értem, amit adtál. Leírod e szerint? http://www.knauf-interfer.de/deutsch/produkte/img/I_Standard_1_4.gif

Voszinak és Neked is:
a hajtókart így az égési csúcsnyomás hajlítja, vagy töri el. Ezt elég nehéz pontosan megmondani, hogy mennyi, ezért szokás a tapasztalat alapján fordulatszámot, nyomatékot, teljesítményt mondani. 
Re: (15767)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.04.16. 20:21:24 (15767
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

hát az már nem  most volt,fejből nem menne a számítása.

22x12x7mm kb középen a mérete,de nem sima I profil,mert középen is van egy merevítő öntés.

Nem is a teljesítmény a lényeg,hanem a nyomaték. Alacsony fordulaton nagy nyomás,az ölte meg. Szvsz 230 lónál nem tudhatott többet,de a nyomaték akkora volt,hogy 3-ban szárazon is elrúgott,pedig nem volt eddig szokása,vizes úton 4.ben,mikor raktam az 5.-et,akkor a kuplung mondta fel a szolgálatot időszakosan. 
Re: (15764)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!