timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.04.18. 20:40:01 (15786
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Az anyagát nem ismerem (nyilván nem szar), de ez egy elég erős gyári hajtókar. Szerintem (is) rossz beállítás lehetett a ludas.
Ha érdekel esetleg:
Ix= 9505 mm4
Iy= 1552 mm4
A= 194 mm2 
Re: (15776)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.04.18. 03:55:45 (15776
Felhasználói profil
10.97 @ 200
h=12
(b)=22
S=7
b1=4

A többit nem igazán tudom lemérni,és ezek sem pontos adatok.

Azt,hogy milyen nyomaték vagy fordulatszám alatt történt nem tudom megmondani,mert inkább egy folyamat volt,mint hirtelen bekövetkezés.

Valami nagyon furcsa hang jött alul mikor betöltött,de csak 1-2ben,tehát kb 2500-3000-es fordulaton.Nyomaték ismeretlen,de a gyári kuplung nem bírta,előtte meg 3.ban szárazon elrúgott,pedig ez igazán nem volt szokása.

Lehetséges,hogy túl sok volt az előgyújtás alul,vagy szegény a keverék. 1-2ben olyan gyorsan leforgott,hogy nem igazán tudtam az óráról pontos adatot nézni,a jelenségről sajnos log nem készült. Zokog  
Re: (15773)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!