timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.04.18. 12:16:52 (15782
Felhasználói profil
18.20 @ 120
gondolom az e85 miatt volt előgyújtás bőven, lehet azt már nem bírta.... 
Re: (15778)
válasz erre 2010.04.18. 12:03:18 (15781
detonált? az én dugóimnak is a szoknyája repedezett le (pontosabban az egyiké). milyen turbód van? ezt nem figyeltem eddig. nem számoltam össze, de kb. 5 kiló volt a motorom újjáépítése valamikor 2,5 évvel ezelőtt, most már biztos kevesebb. a te motorod gyárilag el van látva alsó olajsugár spricnikkel? 
Re: (15778)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.04.18. 04:01:59 (15778
Felhasználói profil
10.97 @ 200
szvsz 300-350 Nm lehetett,de nem akarok találgatni.A dugó szoknyákon talált repedésből arra következtetek,hogy túl nagy előgyújtás miatt holtpont közelében lett max a csúcsnyomás,és így az erő a szoknyára tevődött,mert nekinyomja ilyenkor a hengerfalnak.

Ami furcsa.hogy a gyári k03-assal ugyanez a tábla volt,mégsem okozott neki gondot ennél nagyobb nyomás sem.Ezek szerint ez azért jóval többet szállít. 
Re: (15770)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!