timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.11. 21:45:45 (15911
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Köszönöm a választ.
Mágnes nem fogja, de kemény a cucc. Fogóval alig tudtam kirángatni a dugó tetejéből a darabokat. Nem kenődött a fogó pofájától.
Szelepvezetők a gépműhely szerint hibátlanok.
Turbók még nem lettek szétszedve, illetve nem szóltak vissza, hogy mi hír velük.
Gyűrű nem tört, szelep nem sérült...gyertyák egyben vannak, nem tört belőlük darab.
Vizes Cooler nem folyik.
Ami jelenség, hogy az első hengerben a veszteség 50%-volt, végnyomás meg vagy 2 bárral kevesebb mint a többiben. Alapjárat teljesen dadogós, pár másodperc után megáll.
A probléma kezdetén közepes fordulaton gázadásra teljesen bedadogott és befulladt aztán leállt.

Tomi, az a baj, hogy eddig folyamatos fejvakarás, mert már atomjaira lett szedve, egyedül a turbó nem lett még szétszedve, eddig sehonnét nem hiányzik semmi, sehol törött alkatrész.
Ha meglenne a hiba nem is írtam volna ide be. Ötleteket vártam, hogy milyen elborult teória lehet még.
 
Re: (15905)
válasz erre 2010.05.11. 21:11:37 (15909
Hót felesleges erről spekulálni. Szedjék szét és majd meglesz. Atomjaira kell szedni az egészet, turbót is beleértve....addig nincs miről beszélni, onnantól meg már azért nem lesz miről beszélni, mert nyilvánvaló lesz, honnan jött és miért.  
Re: (15905)
válasz erre 2010.05.11. 20:42:38 (15906
Felhasználói profil
9.78 @ 238
"a turbon,ic-n hivatalosan ekkora darabok nem tudnak átmenni."

dehogynem...csak annak nyoma van.... Kacsint Mosolyog
 
Re: (15905)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.11. 20:39:36 (15905
Felhasználói profil
9.67 @ 241
má megint csak okoskodás van


muszály irnom Szomorú

fogja a cumot a mágnes?


a turbon,ic-n hivatalosan ekkora darabok nem tudnak átmenni.

turbo után érkezö motyok ezek.


az meg hogy mindenhol nyoma van,az meg rendkivül egyszerü,átdolgozza a motor egyik hengerböl amásikba.
tessék megnézni például a szelepvezetöket... 
Re: (15880)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!