timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.13. 10:46:36 (15923
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Papíron nem vészes, de ugye a valóság az mindig más (rövid táv,klíma, nyáron BP-Balcsi 150km), átlagfogyiban meg szerintem min. 2-3L-es eltérés igenis jelentős lehet hosszú távon. Arról nem beszélve, hogy ezen dízelek még talán jobban is mennek mint a LE-ben megfelelő benzines társaik. (itt most 65-80LE-ről beszélek)
Azért nézünk ilyen fiatal autót, mert hacsak nincs nagy dráma nem 1-2 évre tervezzük.
Persze alap, hogy tetszen is a kocsi, ez nem vitás.
Ha nekem kellene, biztosan nem dízelt választanék , de nem ez van. 
Re: (15922)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2010.05.13. 02:05:55 (15922
Felhasználói profil
12.88 @ 175
+1l/100 km az evi 20000km eseten (ez napi ~50km csak nem kell tobb) az +200liter benzin, mai aron nincs 50eFt.
Szoval olyat vegyetek, ami tetszik neki. Mosolyog
 
Re: (15920)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!