timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.25. 23:17:18 (16063
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na ja. Azon 0.64 A/R volt ezen meg 0.86os Kacsint No meg hát nagyobb a turbinakerék is..
Az enyém 2.700-2.800-ig nem nagyon csinál semmit,csak utána kezd el tölteni,amikor nálad rég keni-vágja. Nálam 6.500 a limit,de nem szoktam beleforgatni..Szóval mindenben előnyben vagy,csak
powerben maradsz alul!

Egyébként kösz hogy válaszoltál,ugyan nem neked címeztem Kacsint Most már tudok mindent.. 
Re: (16058)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:08:23 (16058
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Olyan 2600 körül volt 1.2 bar,most lestem meg a logot.Forgatni 7000-ig szoktam,7200 a limiter.

7000 körül a mostani turbicsekkel is csak 0.45 bar volt a nyomás,kb 3500-tól ejti folyamatosan.

A/R mekkora a két csigádon? Ez lehet az oka a későbbi betöltésnek.

Az nem jó,ha korán tölt,mert akkor fent fogja majd a motort.Már ennél a kis turbó változásnál is érzem,hogy sokkal jobban szeret pörögni.Gyárival 4000től elkezdett belassulni,durván 6000től felfelé nem volt nagyon ereje. 
Re: (16054)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!