timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.02. 12:51:44 (16207
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Figyelj,gőzöm nincs róla hogy ez technikailag hogy műxik,te ezekhez jobban értesz,de amit tudok,hogy így fog működni és másnál ís így műxik hibátlanul!
Itt ez a Saab ez is így van megcsinálva,de mintha a multkor már belinkeltem volna (de lehet nem ide)
Az enyémnek szinte ugyan ez a konfigja,nem kell majd sokat szenvedni a szoftverrel Mosolyog

http://maptun.com/customers.php?car=3&cid=527
 
Re: (16205)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:40:04 (16205
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha jól tudom, a gyújtásba ezek a cuccok nem szólnak bele:Akkor te benzines táblával fogsz 105 oktános üzemanyagot használni? Gondolom a dinamikus gyújtás vezérlés oda fogja azért tolni neki,amennyit enged.

Ha messze kell mennem,viszem a laptopot,sajnos ez van.Amúgy meg mindig teletankolom,más ésszerű megoldás jelenleg nincs. 
Re: (16203)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!