timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.02. 18:20:26 (16220
Soknál többet tud, soknál pedig nem. Pl. majd szólj, ha a gyári ECU tud telemetriát meg 32 staged peak&hold injectort. Mosolyog  
Re: (16215)
válasz erre 2010.06.02. 17:41:25 (16219
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát racser szempontból nem hinném. Mosolyog Mellesleg mit tud egy gyári ecu pluszban? Amit egy jó progizható cucc nem tud? 
Re: (16215)
válasz erre 2010.06.02. 17:38:14 (16218
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Persze a gyári ecu többrétű és jóval több és részletesebb dolgokat beleintegráltak némi MI is már fellelhető benne! Én arra értettem, hogy pont ezen előnye miatt hardver változások miatt jóval kötötteb mint egy teljesen írható ecu! A vems motech mega stb stb meg bizonyos határokon a hardverváltozások miatt "kötetlenséget" ad! Erre gondoltam! Tehát nem a gyári ecu tudásával van baj hanem a hardver változásoka kezelésében!  
Re: (16215)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2010.06.02. 16:55:25 (16215
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gyari ECU NEM kicsit tobbet tud /es csinal/ egy modern autoban az osszes programozhato "engine management" cuccnal.
 
Re: (16211)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!