timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.16. 10:50:26 (16322
Mindkettő jó gumi. Nem hiszem, hogy nagy különbség lenne köztük. Mint mindenhol, itt is inkább a méret a lényeg.  10-15 évvel ezelőtt az M/T-re esküdtem...sokáig nem is voltam hajlandó mást megpróbálni....aztán egyszer nem volt a szükséges M/T a bótban, és lett M&H...és el kellett ismernem, hogy 10x jobb, mint az M/T. Az M&H-et mindenki nálunk látta először idehaza, azóta már látni több autón is.  Ha azt veszel, nem fogsz nagyon mellélőni. De. pl. a Nova Hoosier-el megy, és azok is jók. Hogy neked a Bimotoval mi jönne be jobban, melyik keverék, magasság, oldalfal kivitele (már létezik radial slick is)  azt nehéz megmondani. Nagyon autófüggő. Lehet, hogy egy merevebb oldalfallal stabilabb lenne az autód...de lehet, hogy a merev oldalfal nem nyelné el úgy az ütéseket és hamar ledarálnád vele a hajtásláncot...és lehet, hogy egy puha oldalfallal is jól viselkedne az autó, ha picivel magasabb nyomáson mennél velük...de lehet, hogy az meg azért törné a cuccost, mert nagyon betapad. Ezt csak az tudja, aki az autót kívül-belül csavarra ismeri...és annak is kell kicsit kisérletezni vele, mire rátalál a megfelelőre.  
Re: (16321)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.16. 10:36:38 (16321
Felhasználói profil
10.23 @ 240
15" már kellen is mondták, de volt aki MH volt aki Quick Time Pro-t! 
Re: (16320)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!