timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.16. 11:49:03 (16331
.5 és 1.5 Bar között láttam már mindent. Autófüggő. .7 és 1 bar körül van a többség. Egy hátsókerekes nyilván más, mint egy elsős vagy egy AWD, pláne egy bimoto.  Olyat is láttam már, hogy awd autón hátul rendes slick, elöl meg ugyanabban a méretben csak DR vagy DOT slick. Az is működött nekik...de lehet, hogy másnak nem működne. Ez tipikusan az a dolog, ami próba cseresznye alapon műxik.  A te autódon én raknék 4 egyforma rendes slick-et kezdésnek....úgysem tudsz olyan magasat alárakni, hogy az oldalfal túl magas legyen.  
Re: (16328)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.16. 11:38:50 (16328
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Milyen nyomásra gondolsz .. ideálisnak általánosságban ? 
Re: (16322)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!