timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.09. 23:06:26 (16412
Felhasználói profil
14.93 @ 153
"To determine the amount of "extra" fuel required compared to straight gasoline at stoichiometric mixtures, simply divide the AFRs. For instance, comparing E85 to 100% gasoline, the extra fuel factor is 14.68/9.87 = 1.49. This will require an alteration to the REQ_FUEL value of 149% (less if the gasoline already contained some ethanol or MTBE - most do - so a value of 146% is more typical)." 
Re: (16409)
válasz erre 2010.07.09. 23:02:06 (16410
Felhasználói profil
13.05 @ 186
tiszta e85-el már van tapasztalat, csak keveréssel nincs.
mind1 majd a tengelyekkel együtt lesz E85 Mosolyog
köszi! 
Re: (16409)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.09. 22:35:51 (16409
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kb 30%-al kell több,de típusfüggő. Számold ki,ha 50-50%-ban rakod,akkor is 15% plusz kell,és az azt jelenti,ha nem adsz neki többet, a 14-es afr kb 15.5 lesz...Az egyéb kompenzációkról nem is beszélve... 
Re: (16408)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!