timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.15. 12:19:53 (16459
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt a mostani flexifueles szoftverem is egy másik autótól kaptam,ami szinte tök ugyanaz a hardver,mint az enyém...
Aztán elkezdte abba belepakolgatni a régi benzines dolgaimat és jól összekutyult mindent Szomorú  
Re: (16457)
válasz erre 2010.07.15. 12:15:41 (16458
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hát nem az. Itt csak két verzió van a 2.0 vagy 2.3l,de ezekből több százat csináltak már ilyen olyan konfiggal. Nagyon sok közel egyforma hardverrel tuningolt autó van a svédeknél. 
Re: (16457)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.15. 09:51:57 (16457
Logból meg kell tudni csinálni. Lehet, hogy nem elsőre, de előbb-utóbb jónak kell lennie. Legalábbis nagyjából...ami meg nem derül ki a logból, arra meg ott a tapasztalat. Nem hinném, hogy olyan drasztikusan egyedi motor kombód lenne, ami még senkinek sem volt.  
Re: (16455)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!