timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.29. 14:31:20 (16529
Felhasználói profil
13.40 @ 166
8.884 @ 128.2 13.865 @ 156.9

Szerintem 1.8 16v grivel jobban jársz.
Nah jah nem volt olcsó, pont most adom el őket Mosolyog  
Re: (16488)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.28. 16:07:42 (16488
Felhasználói profil
18.45 @ 115

esetleg van hozzá egy mért 400-as időd is? nekem még idén fogadásból építenem kéne egy "ütős" EG 1.6 8v-t, de ha nem találok belőle "jó" állapotút akkor lehet KR 1.8 16v kerül a G1 kasztniba Nyelvet ölt

"dbilas tengely és szeleprugók" húú, ez nem 2 fillér, de biztos jó kis méregzsák lett belőle!

 
Re: (16484)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!