timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.29. 09:14:10 (16513
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Hűvösebb időben nem lehet meg? Nagyon közel a 11.99 
Re: (16493)
válasz erre 2010.07.28. 21:56:11 (16494
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mekkora az iat? Ez lenne az első kérdés,mivel ha elég hatékony a coolered,és nem nagy a különbség,a WAI sem fog semmit sem hozni. (ha jól tudom 7 fokonként 1% erő).

Inkább akkor van jelentősége a vízbefecskendezésnek,ha a kopogás miatt előgyújtást kellett elvenni és/vagy csökkenteni a nyomást.Magyarul ha minden marad,és csak vizet kap a gép,semmit sem fogsz érezni.

Anno én csináltam egy primitív rendszert gyakorlatilag tiszta vízzel.Ami feltűnt,hogy az AFR szegényebb lett,ergo az ego korrekciót nem szabadna alkalmazni vízzel.

Előgyújtást adva neki hozott 3 tizedet 201m-en,de ezen a napon esett-elállt,szóval bármi okozhatta a javulást. 
Re: (16493)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.28. 21:48:51 (16493
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ilyen 30-40 fokokban agyaltam rajta, hogy lehet nem ártana egy kicsivel alacsonyabb IAT.
A versenyen is éreztem, még a 12,06-os futamban is, hogy mintha elfogyna 4-5-ben, amit utcán nem annyira érzékeltem. Pedig a sebességem nem ezt mutatja.
Most, hogy már csak 18-20 fokok vannak, észrevehetően jobban érzi magát a motor, ami ugye teljesen normális, de jó lenne, ha mondjuk versenyen is menne így a gép.
Mivel a mostani konfigom, ezzel a motorral, ezzel a turbóval már eléggé a határokat feszegeti, így elkezdtem azon agyalni, hogy hogyan tudnám mégis betolni 12 alá. Széles vigyor
Mivel ez még mindig utcai autó és ott így nagyon jól is működik, így nem szeretném bántani.
Majd ha minden összejön, akkor lehet lesz egyszer egy célgép, másik motorral, másik turbóval, célirányosan dragra építve.
Viszont idén még szeretnék ezzel futni egy 11-es időt. Amikor elkészült, úgy voltam vele, hogy ha 12,5-12,4-et tudni fog, akkor már nagyon elégedett leszek. Erre kiderült, hogy kicsit jobbat is tud, most pedig vérszemet kaptam a 11,99 közelsége miatt. Széles vigyor  
Re: (16491)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!