timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.29. 12:49:20 (16524
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Szívó nyit 20° felső holtpont előtt
Szívó zár 72° alsó holtpont után (9,5mm szelepemelés)

Kipufogó nyit 54° alsó holtpont előtt
Kipufogó zár 28° felső holtpont után (8,5mm szelepemelés)

A kipufogó jó, ahogy van, a szívót a tapasztalatok alapján 7°-al későbbre kell állítani.
De ezek nem az én tapasztalataim, Én csak internet tunnerkedek. Széles vigyor

Mivel a hengerfejtömítésem is magasabb, mint a gyári, így mindent alaposan ki kell majd mérnem és beállítanom, erre a verseny előtt már nem volt lehetőségem, így is örültem, hogy elkészült egyáltalán, mert elrepedt még egy féktárcsám is, amiből az újat CNC-n még át kellet faragni, hogy nekem passzoljon, mert subaru WRX-é. Cartman  
Re: (16522)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.29. 12:34:39 (16522
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Van esetleg valami hivatalos adatod, hogy kb hol, hány foknál kell lennie a max. nyitásnak?  
Re: (16521)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!