timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.30. 14:39:10 (16594
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ez kocsi függő (gátló, gumiméret, súly minden bejátszik)

Nálam a nagy kerék miatt elöl nem lehet lejebb ültetni, mert mindenhova beleérne.
Pedig a gátlóm húzásra van felkeményítve, hátul pedig nyomásra.
Annó próbálkoztam a nagy rugó és közé ilyen gumipogácsákkal hátra, de nálam semmit nem ért.
Itthon szerezték nekem az egyik Fiat boltban 2200ft volt a 6db pogácsa, de ki is vágtam már őket.

Elöl mindenképp összehúzva próbálnám, de hogy hátul csak a feszítés ér-e nálad valamit, abban nem vagyok biztos. Próba. 
Re: (16590)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.30. 14:23:07 (16590
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha akarok majd egyszer gyorsulni,szerinted nekem melyik irányba érdemes berakni? Hogy ne engedje összenyomni vagy éppen fordítva,összehúzni? Pl: elől összehúzni (lehet,akkor már beleér akasztniba) és hátul támasztani vele? Ugye elsőkerekes és nagyon elemeli az elejét,tapadás 0. 
Re: (16586)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!