timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.02. 05:20:51 (16610
Felhasználói profil
15.97 @ 139
-Mikorra várható, hogy kész lesz?
-Azt nem tudom, biztos van...addig marad a tapasztalat,gyakorlat.
Nekem nem volt jó a kipuf 270 fokosnak a 110 center, mert 8000rpm, már sok volt neki. A szívónak viszont jót tett a 95-s center. Elvileg most mind a kettő ott van.Érdemes lesz megint mérni. Széles vigyor  
Re: (16608)
válasz erre 2010.08.01. 22:44:51 (16609
szabi! profi drag gumit hogyan vételeztek? tudnál ebben engem elmatatni a felvásárlási ponthoz? segítséget előre is köszönöm! 
Re: (16608)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.01. 22:43:02 (16608
demónál van, azzal is futnia kell egy 11-es időt, addig nem adhatja vissza Széles vigyor Széles vigyor viccen kívül nála van, épül a csoda hürlimann váltó. ha minden igaz, azt nem fogom tudni széttépni két kör alatt.

nincs valami tankönyv, ahol a vezérmű beállítás fortélyait meg lehetne tanulni? nagyon érdekel a téma engem is. de csak az elmélet, a gyakorlathoz veszélyesen hülye vagyok még mindig. 
Re: (16510)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!