timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.13. 15:09:58 (16663
Ez egy arányszám, a motorban levő nyomás aránya a légköri nyomáshoz (2.4-szerese) Ha bar-ban számolsz, veheted abszolút nyomásnak és kivonhatsz belőle 1 bar-t és megkapod a töltőnyomást. Ha PSI-ben számolsz, akkor ez borul, és a képlet a következő: PR= (Motorban mért nyomás+Atmoszferikus) / Atmoszferikus ...ettől arányszám és ezért pressure ratio a neve.

A motorban mért nyomás alatt most persze a mérés helyén pl. szívóteknőben mért nyomásról beszélünk, viszont ez nagyon sokszor köszönőviszonyban sincs azzal, ami a hengerbe bemegy. Úgy is lehet mondani, hogy a mért töltőnyomás azt méri, hogy mi nem megy be a hengerbe.  
Re: (16661)
válasz erre 2010.08.13. 11:31:18 (16662
Felhasználói profil
9.78 @ 238
igen ez abszolút nyomás....(légkörivel együtt)  
Re: (16661)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 10:52:51 (16661
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Tehát akkor a 2.4-ből le kell vonni a légköri nyomást,azért 1.4. 
Re: (16659)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!