timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.13. 18:31:31 (16670
De vannak áramlási veszteségek...ezért nincs tökéletes motor.   Mosolyog   ...de ez már megint egy másik témakör, amibe már nem akarok belemenni. Voszinak igaza van a lóerőt illetően, tényleg műxik ez a  szabály.  Amúgy nekünk ez, lévén usa autósok, kézenfekvő, mert mi mindig psi-ben  számoljuk a nyomást, inch-ben a méreteket, cfm-ben a légáramlást , gallon per órá-ban az üzemanyagszállítást stb. stb. A kompresszor map-ek is mind imperial mértékegységben vannak, nem is láttam még metrikusat, őszintén szólva nem is nagyon tudnék vele mit kezdeni. Kicsit skizo, de evvan...ha belegondolunk, a 60 láb is 60 láb és a 1/4 mérföld is 1/4 mérföld.  
Re: (16669)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 17:49:15 (16669
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Megegyezik???Itt nincsenek surlódási és egyéb veszteségek????? 
Re: (16667)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!