timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.14. 10:17:05 (16694
A hengerben sosem mértünk nyomást. Nincs hozzá cuccunk, bár már lassan kapható lesz emberi áron...még addig sem jutottunk el, hogy hengerenként mérjünk egt-t...de még nem is volt a kezünk közt annyira kihegyezett technika, hogy ez kellett volna.  Hengerenkénti egt viszont már most is jó lenne, tervben is van.  
Re: (16676)
válasz erre 2010.08.13. 21:09:23 (16692
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ehhez van egy speciális jeladós gyertya,de horror ára van a cuccnak ( valami 2000 usd/ darab plusz a kiértékelő egység)..

Nem is a nyomás a lényeg,amit nehéz mérni,hanem a sebesség főtengelyfok függvényében.Piezo elven működik amúgy. 
Re: (16676)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 18:52:17 (16676
nyomás-nyomás. Mosolyog nekem mind1. Mosolyog

egyébként a motorban tudtok mérni nyomást? van ötletem, hogy kéne. 
Re: (16673)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!