timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.13. 19:41:12 (16686
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Most ahogy nézegetem 1,7 bárnál olyan 33-35 lbs/min...... 
Re: (16680)
válasz erre 2010.08.13. 19:33:36 (16683
hát, ha a 30 lbs/min a max, akkor tényleg csak annyi lenne a teljesítmény max. de azért nem hiszem, hogy csak annyi fér be a motorod pofájába. az enyém képes megenni 42-44 lbs/min-t is megfelelő nyomáson, teljesen gyári szívósorral, meg hengerfejjel. oszt tök ugyanaz, mint a tiéd. Mosolyog  
Re: (16680)
válasz erre 2010.08.13. 19:27:26 (16681
tisztelt fő sakkozó mester kartárs, azon a map-en tisztán látszik, hogy majdnem 40, azaz negyven lbs/min-ig van a görbics. Mosolyog Mosolyog vagyis a maximális teljesítmény olyan 380 LE. a 400 paci általában marketing szöveg.

viszont az "1,7bar" esetén valóbnan olyan 350 
Re: (16680)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.08.13. 19:08:51 (16680
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na várjatok! Azt akarjátok mondani,hogy ha az én motorom nem tu elnyelni több,mint 30lbs/mint,akkor nem tud többet mint 300ló??
Mert ugye nekem a GT2871R van és az egyébként is max 400lóra van méretezve. Itt a kompresszor map: http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2871R_743347_1.htm
Én olyan 1,7 nyomással járok,az ahhoz tartozó érték az kb 30lbs/min..Múltkor számolgattam,meg az ECU tuning szoftverben utána néztem és ot is ilyen 29lbs%min-et írnak max ennek a motornak..  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!