timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.13. 19:44:57 (16690
a motor fordulatszámot is látni kellene az adatsorhoz (ki lehet persze számolni is könnyen, de most ehhez lusta vagyok Mosolyog ). ha felrajzolod az adatokat a kompresszor map-re, akkor láthatod, hogy a pontok a tartomány középső, legnagyobb hatásfokú részén vonulnak végig. ez egy nagyon konzervatív programnak tűnik, messze nem a legerősebb konfig. 
Re: (16684)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 19:37:11 (16684
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt röfögi a Trionoc 7!

Airflow / boost
pressure
          2.0L lb/min 2.0L cfm              2.3L lb/min 2.3L cfm
0.2 bar (2.9 psi)    3.7    53.1                 4.2   61
0.4 bar (5.8 psi)    7.3  106.1                 8.4 122
0.6 bar (8.7 psi)   11    159.2               12.6 183
0.8 bar (11.6 psi) 14.7 212.2               16.9 244
1.0 bar (14.5 psi) 18.3 265.3               21.1 305
1.2 bar (17.4 psi) 22    318.3               25.3 366
1.4 bar (20.3 psi) 25.7 371.4               29.5 427
1.6 bar (23.2 psi) 29.3 424.4               33.8 488 
Re: (16682)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!