timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.14. 19:42:10 (16698
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Hülyeséget mondtam tegnap! Nem annyi levegőt tud elnyelni a  motor,hanem annyi kell neki ahhoz az adott nyomáshoz! (amit beszúrtam)
Elmondod,hogy kell kiszámolni hogy mennyi levegőt bír elnyelni a motor? Van ott minden szar abban a dokumentumban,de ezt nem találtam meg.
Hogy kellene belőni,hogy erősebb legyen? Gondolom nem merül ki annyiban hogy visszavesszük a nyomást 1,2-1,25 barra?! 
Re: (16691)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.13. 20:03:02 (16691
jó kis knyíga, köszi! 
Re: (16685)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!