timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.15. 08:50:40 (16704
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Elolvastam többször is amit írtál,de ebből semmit nem értek Mosolyog
Itt vmi nem stimmel a megfogalmazással vagy a képlettel,mert azt írtad,hogy a ˝max szállítást el kell osztani..˝ A képletbe meg lóerőt raktál be és abból is nagyon sokat Mosolyog
Azt mond meg,hogy mondjuk 6.500 fordulaton mennyi levegőt tud benyelni lbs/min-ben?
Ennek mi a képlete?

Az alsó részét értettem a hatásfokról Kacsint

Köszi! 
Re: (16701)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.14. 23:16:54 (16701
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Elég egyszerű a képlet.Ha a turbó 1.2 bar körül tudja a maximumot szállítani,akkor a max szállítást el kell osztani az abszolút nyomásértékkel,ami az esetedben pl 480ló/2.2=218 paripa.

Magyarul a motorod "szívó" teljesítményét kell felhoznod erre a szintre,ha alacsonyabb nyomáson akarsz nagyobb teljesítményt.Amíg kb 150 lovat tud légköri nyomáson beszívni a motor,addig 1 baron lesz 300 ló (ebben van kicsi ferdítés,de tekintsünk el némi veszteségtől).

Pár dolgot figyelembe kell venni: Miért nem nyel el több levegőt? Ez lehet pl a túl kicsi turbina oldaltól is,mint kerékátmérő,mind A/R tekintetében.Ezért van az,hogy egy kicsi turbós autó 1 baron mondjuk 200 ló,egy nagyobb csigával meg ugyanazon a nyomáson 250. Nő a volumetrikus hatásfok,mert a nagyobb turbina miatt javul a töltetcsere. Persze van egy max méret,ami felett semmi sem fog javulni,csak a lag lesz egyre nagyobb.

Lehet még okosítani a hf-en,portolás,tengelyek,stb.  
Re: (16698)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!