timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.15. 15:17:51 (16718
srácok, szerintem vegyük el tőle! Széles vigyor Széles vigyor

gyárilag mennyi a limitje a mocidnak? az enyémnek 6400, úgy, hogy 6700 5 mp-ig overboost alatt. 7500rpm-re szokták elengedni max. a szívónak 7000rpm a gyári határa, és azt 8000-ig engedik el. lehet valami ilyen oka a te csoda forgatásodnak. esetleg. 
Re: (16714)
válasz erre 2010.08.15. 14:36:42 (16715
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Te szeretsz a határon járni ezek szerint. Én annyit tudok,az audiban nem szabad jobban forgatni,mert baj lesz.Mármint az 1.8t-ben... 
Re: (16714)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.15. 14:33:45 (16714
Felhasználói profil
9.78 @ 238
nekem szimpla fos rugo van..8500 limittel gyári hidróval...

akkor? 
Re: (16713)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!