timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.17. 11:52:25 (16733
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Teljesen igazad volt a kuplungom miatt, amikor mondtad, hogy kb. 450Nm-t bír. Széles vigyor
Tegnap voltam vele padon és 1,1 baron 307LE-t és 470Nm-t mértünk, majd 1,3 baron megcsúszott a kuplungom. Cartman  
Re: (16730)
válasz erre 2010.08.16. 18:49:57 (16732
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szerintem abba a verzióban nagyobb igénybevételnek van kitéve a tőke, mint a himbás verziónál. Régi 2.0 nissan motor volt ilyen megoldás (FJ20) Álló tőkét könnyebb feltölteni olajjal mint a mozgót, valamint kisebb a súrlódás a kopási lehetőség. (Lehet érdemesebb ezeknél a verzióknál a fixtőke használata) De elnézve az időd így sem rossz konstrukció! Széles vigyor  
Re: (16730)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.15. 20:30:19 (16730
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mozgó a szelepet nyomkodja konkrétan....
 
Re: (16729)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!