timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.18. 16:59:51 (16767
Demó papa! van egy ötletem. épp szétszeded a váltómat. kijön a sachs szinter tárcsa a gépből. ha szabyk bá' tudna nekem szerezni HATÁGÚ tárcsát a négyágú helyett, akkor odaadom neked azt a (Whistler által most megpapucsozott) tárcsát. majd az árat kitaláljuk. szerintem 500 Nm-nél az se tudhat sokkal többet, de ezt majd szabyk bá' megaszondja. Mosolyog

asszem a hatágú komfortosabb, utcán a négyágú nagyon varacskos, nem nagyon szeretem. viszont dragozni mind1, jó a négyágú is. 
Re: (16759)
válasz erre 2010.08.17. 20:11:08 (16764
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt nem tudom,majd megkérdezem. De ha te találsz a tiedhez,akkor szóljál majd lécci! Köszi 
Re: (16759)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.17. 19:52:29 (16759
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ha neked is 14 fogas a nyelestengelyed, mint pl. a Lackó 2.3T Saabjában is, akkor abba passzol az a tárcsa, ami az enyémbe kell. 
Re: (16751)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!