timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.28. 13:47:53 (16799
Felhasználói profil
9.31 @ 236
hi

nem biztos hogy járható lesz ez az út neked, vagy kicsi lesz a töltőnyomásod
3.3mm elég vastag
a cometic talán csinál ilyen vastagot
2mm-ig még csak csak
2mm-es tömítéssel próbáld meg szerintem és nem fogsz tudni magas nyomáson menni
nekem 1mmes tömítésem van 8.4:1 a CR és nekem se sokat bír és 1.9-el töltöm, legalább is a magyar tömítésekkel

üdv 
Re: (16792)
válasz erre 2010.08.27. 21:36:29 (16793
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem ez a megfelelő módja a CR csökkentésnek,de kétségkívül a legolcsóbb.Mogyoródon van valami műhely,akik ilyet csinálnak,de számomra nem ismert a minőségük. 
Re: (16792)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.08.27. 20:58:45 (16792
Hali.
Érdeklődnék,hogy hol lehet gyártatni fém hengerfej tömítést egyedi igényeknek megfelelően.
Kompresszió csökkentés céljából kéne. Körülbelül 3.3mm vastagnak kéne lennie. Tudna valaki segíteni, esetleg ismer valaki olyan helyet ahol ezt legyártják nekem 5hengeres audihoz?
köszi
üdv 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!