timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.30. 11:14:29 (16839
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello!

Tedd rá az én 24/26 hibrid csigámat, eladó nagyon megkímélt nagyon frankó csiga, pont jó lenne Neked ahogy olvasom... 
Re: (16803)
válasz erre 2010.08.28. 14:19:31 (16805
Felhasználói profil
9.31 @ 236
1000% hogy hamarabb áll fel és erősebb is lesz sokkal, lehet hogy túl hamar is
arról nem is beszélve hogy állandón tölteni fog
nagy lesz a fogyasztása 
Re: (16803)
válasz erre 2010.08.28. 14:16:48 (16804
Felhasználói profil
10.97 @ 200
erre mérget vehetsz.7.8-as cr-el nem is csoda,h alul nem akart menni.Azért csodát ne várj,de a hatásfokban lesz jópár % változás.Fogyasztást is igencsak befolyásolja majd pozitív irányba
 
Re: (16803)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.08.28. 14:13:09 (16803
K24-es csigusz.
A gyári motorja 7.8:1 és 1.3at is kapott. Nagyon jól ment de míg nem jött meg a nyomás egy teletömött ikarus is lehagyott. És hát nagyon későn indult meg. Nem tetszett úgy az a motor.

Gondolom alul is jól fog húzni és kicsit hamarabb megfog indulni a turbó.

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!