timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.30. 15:36:35 (16846
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát nem tudom a benzines milyen, de nekem a dieselen nem esett le a nyomás, tartotta végig, mint a cövek és 2200től ment és 3000től akkorát szót ami kifért a csövön.... 
Re: (16844)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.30. 14:05:53 (16844
hali!

nem kell ehhez ekkora compressor oldal. Amikor a turbós motoron 1.3 at töltött, úgy 5500környékétől kezdett visszaesni és 1barnál soha nem ment lejjebb. Most meg ugye a max az 1 bar lesz. 
Re: (16839)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!