timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.12. 15:22:43 (16901
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Szia Jugo... elképzelhető, hogy viszem vissz a futóművet, mert a bal hátsó gátló ugy néz ki megadta magát... de holnap kiderül, ha igen akkor visszaszolgáltatom a K sport cuccot 
Re: (16894)
válasz erre 2010.09.12. 12:22:14 (16900
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Bakker! Mesélték hogy van valami szelepgyíkod! Ennyi pénzből
amit elköltesz ezekre a csilivili vackokra azért lenne egy 10 sec-es Clio-m.
Aláírom kovidugó meg erős hajtókar kell, meg talán egy normális csiga.
De ezeknek a himbáknak az árai simán fedezik a komplett motorteremet!

Tegnap vártuk hogy jössz, aztán Pistáékkal jól elkínlódtunk a vizen.
Én egész évben 1.0-1.1 Barral töltöttem a full gyári belsejű motort, amit
harmadik éve nyúzok. Hf tömítésen kívül csak kuplungot kellett cserélni.
Mi is kint progiztunk a pályán kívül, meg a kukoricás mellett szombaton.
Egész évben szopatott a WG, tegnap megoldottuk valahogy az 1.3 Bart,
Azonnal megszünt a tapadás, irányíthatóság stb. Tán a kuplung is...
Idénre ez volt elég!

Megvan még a régi csigád? Injektor ilyesmi? Ha nem változik a jövőévi
szabály akkor találkozunk még pályán remélem. 
Re: (16894)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.09.11. 13:57:18 (16894
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Egyre erősödött bennem az érzés, hogy a HKS szar termékeket gyárt illetve forgalmaz, de ma betellt a pohár.

Kifizettem $2300 HKS szeleprugó, rugótányér, himba hézagoló, fix tőke szettért, (szelep, tengely, fokolókerék nincs az árban!!!) egyszer tört a HKS himba kussban maradtam, de most tört mégegy himba és egy másik szelepnél a titán rugótányér. Persze elrendezte a motort ahogy kell, egy darabig nem fog menni. Mindez álló helyzetben felpörgetve.

Volt már pár eredeti HKS BOV is ami gyárilag szar volt.

Click to see full size! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!