timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.27. 10:14:24 (17009
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Hát ja, azért párszáz fordulatot megkockáztatok még. Hát én is remélem a jó időt és a jó eredményt. A turbó ami rákerült, az is anyagi megfontolásból van rajta, szívem szerint más tettem volna, most ez a hengerfej baj is nagyon jó jött szóval most így állunk. Szomorú  
Re: (17008)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.27. 10:09:37 (17008
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Gondolom így rpm limit is megy vissza gyári közelire. Kíváncsian várjuk,mit tud majd a gép,remélhetőleg az eső is messze elkerüli kkl-t. 
Re: (17007)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!