timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2010.10.08. 17:01:12 (17054
Felhasználói profil
12.88 @ 175
ajajaj.   Ert hozza?    Ha nem, akkor miert talal ki ilyen "okossagot"?          Ha igen, akkor tudni kell, mit tegyen be?
A lenyeg, hogy egeszseges fotengellyel kell kezdeni, nem lesz azzal semmi baj 500 loero nem olyan sok. 
Re: (17049)
válasz erre 2010.10.08. 15:06:04 (17052
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sorry,calico a bevonat,acl race csapágy ha jól értem.
A főtengelycsapágyat nem bántják,csak a hajtókarnak nagyobb a hézaga. 
Re: (17049)
válasz erre 2010.10.08. 15:01:18 (17051
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akkor kell bele keresni performance megoldást.Hidd el a gyári jobb,mint az utólagos egyedi,amiből 1 szett készül.

Audinál elvileg 500 lóig nem kell basztatni,felette szoktak 0.001 collal nagyobb hézagot rakni bele.

Calico gyárt audihoz,lehet saab-hoz is van. 
Re: (17049)
válasz erre 2010.10.08. 15:01:10 (17050
Felhasználói profil
9.78 @ 238
pedig csak abban kéne hogy bízzon.....csak szólok... 
Re: (17049)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.08. 14:49:25 (17049
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,csak az ismerős akar építeni egy 500lovas Saabot és nem bízik a gyári csapágyban.. 
Re: (17048)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!