timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.14. 17:52:04 (17112
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha elforog, akkor szedd le a szelepfedelet, majd pasztázd körbe, és várd meg, míg megszárad. 
Re: (17110)
válasz erre 2010.10.14. 17:34:41 (17111
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ha a vtec szelep tömítése ereszt oda lehet érdemesebb lenne NSX-et venni, azzal általában eláll. A dugót külön nem tudom hogy kapni-e, lehet jobban jársz ha visszarakod a régit, amivel nem eresztett, vagy adjál neki kis loctite-ot Mosolyog  
Re: (17110)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.14. 17:25:12 (17110
Felhasználói profil
13.40 @ 166
a vtec tömítés ki van cserélve, vadi új, csak gyáriba lehetett kapni.
a dugó is ki lett cserélve, én is új tömítést raktam minden hova. de a dugóval valami nem kerek, el is forog a helyén. ezért kéne új. a kérdés hogy külön is meg lehet e vásárolni vagy kéne vennem egy egész készletet. mert az nem lenne kellemes.
ez gumi ugye? legyártatni se igen lehet Komor  
Re: (17109)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!