timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.22. 17:40:07 (17183
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ne szereld le, mert a szabály tiltja. Ki kell vezetni a karosszéria alól a gázokat.

Egyébként amcsiban a komoly szívók oldalra kivezetett kipuffal nyomják, szerintem ha teljesítmény csökkentő hatása lenne, nem lenne elterjedt, és azért kint nem csak 2 évente mérik a kocsikat padon. Gondolom ezt is lemérték, milyen hatással van.

iVT első rugó kód: 51401-sh3-g01
iVT hátsó rugó kód: 52441-sh4-023

Más 1.6 kódjai
első: 51401-sh3-C04
hátsó: 52441-sh3-A04

Vondd le a következtetést. 
Re: (17180)
válasz erre 2010.10.22. 15:00:43 (17182
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Sz@rul! Akkor nincs ertelme a 4 leomlonek. A kiaramlo gaz vakumkent hat a 4 leomlore. Ha leveszed gyengebb a motor,szerintem,de a 60-s rendszert soknak tartom.   
Re: (17180)
válasz erre 2010.10.22. 15:00:28 (17181
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A legrosszabb,ami történhet,hogy leszakad egy kipu szelep a túlhevüléstől,vagy kiesik egy szelepülék.

Energiamérleg kb: 30% hűtés,30% kipufogó által leadott hő,40% teljesítmény.

Ez így nem valami pontos,de kb képet kapsz.Ha kiveszed a kiput,akkor 60% jutna a hűtésre,de mivel az magát a gázt nem hűti,ezért túlmelegszik a szelep környéke.

Honda xl-el járt úgy haver,hogy dob nélkül ment motorozni,az eredmény a kettétört szelepülék... 
Re: (17180)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.10.22. 10:10:49 (17180
Felhasználói profil
13.40 @ 166
van egy 4-1 es leömlőm és végig egy 60as csövem, a végén egy átmenő dobbal.
ha gyorsulási versenyre a leömlő utáni rész leszerelem a súlycsökkentés érdekében.
a motor állapotára és teljesítményére hogyan hatna ez?
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!