timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.07. 09:21:51 (17255
Kisebb főtengelyt, ami nem external balance, tehát nincs súlyozott damper-je és lendkerekeke, meg nem ilyen bazi nagy, azt lehetne kicsivel kevesebbre is, olyan .3-.4 körül, de ez is már hibahatáron belül van, hiszen ennél már a mindenkor a forgórészhez tapadó olaj mennyisége is többet változik, amit már nem nagyon lehet lemodellezni, hanem fix értéket számolunk az olajnak a bob weight kiszámolásakor. Egy gyári főtengely kb. 7-10 gramm-ra van megcsinálva, egy manapság tömegesen árusított készre centírozott forgórész általában 3-4 grammon van belül.  Custom munkánál 1 gramm alatt illik lenni.  Ez egy nyers főtengely volt, 76 grammról indult.  
Re: (17253)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2010.11.07. 00:28:39 (17253
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szep. Mosolyog    Ez a 0.7g kb. a max. amennyire ki egyensulyba lehet hozni egy fotengelyt?
 
Re: (17251)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!