timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.11. 19:50:24 (17316
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mindenképp 8v-t akarsz? 16v vagy 20V hengerfej? Mondjuk nem tudom,felmegy e az MK1 blokkra,de valami régebbi főtengellyel talán megoldható lenne,hogy 1550 alatt legyen.Pl mk1 1.5 főtengellyel az mk2-es 1.6-1.8 blokk,ami ugye 81mm-es furatú,az lenne 1512ccm.Erre már fel lehet rakni akár egy jó kis 20v fejet.Mondjuk nem tudom,milyen magas az mk1 blokk,de ha 220,akkor nagy eséllyel a 1.5 hajtókarral jó is lehet a mutatvány.Nem egyszerű legó,de szarrá is portolhatod a 8v-t,valószínűleg a 16v vagy 20v fejjel jobban jársz. 
Re: (17288)
válasz erre 2010.11.09. 23:24:18 (17308
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Még mindig megvan,a vems akkoriban 330 volt fel programozva,wiseco dugók 150e,wisecó lemez lapkás hengerfej tömítés mert a többivel mindig hengerfejes lett 25e,schrick vez.tengely+ hozzá tartozó szelep rukók és rugó tányérok 180e,schrick szelep 8db 60e,hengerfej túrás 80e.körülbelül ennyi+a sok sallang.
A kocsi gyári 1.8 GTI-böl lett csinálva JJ motorkódú.legjobb 400m 13.88@156km 860kg yokohama A048 gumi és torzen speer.Nem volt kipakolva soha! 
Re: (17288)
válasz erre 2010.11.09. 19:06:28 (17289
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Valamelyik nap, mikor írtad , hogy karbi spec ember kell, elküldtem az elérhetőségét a ragoattila(kukacos A betű)gmail(pont)com -ra. Nem kaptad meg? Összezavarodott  
Re: (17288)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.11.09. 18:28:59 (17288
Felhasználói profil
18.45 @ 115

sh adam: megadnád nekem a škodás ismerősöd elérhetőségét? beszélnék vele, hogy mi mennyi és hány méter.

maki: ha jól tudom neked volt egy komoly vems-es Golf 1-ed, mondanál róla 1-2 szót, mennyibe állt meg a motor vemsezve, stb... ha gondolod adsz 1 számot és felcsöröglek holnap napközben.

radics1: később majd zargatlak téged is!

Kacsint

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!